Azken albisteak


Eskura daude Kaixomundua.eus proiektuaren unitate didaktikoak

PuntuEus Fundazioak Kaixomundua.eus hezkuntza proiektuaren unitate didaktikoak garatu ditu. Helburua Kaixomundua.eus proiektuan parte hartzen duten irakasle eta ikasleak prozesu guztian zehar gidatzea eta laguntzea da. Kaixomundua.eus proiektua eskola-komunitatera zuzentzen den proiektua da. Helburua webguneak sortzen ikasiz, gaitasun digitalen ezagutza eskola-komunitatean sustatzea da, eta horrez gain euskarazko sormena ere sustatu nahi da. Parte hartzen duten ikasleek,…

Gehiago

Kaixomundua.eus lehenengo edizioaren irabazleak hemen dira!

Kaixomundua.eus lehiaketaren lehenengo edizioa abiatu du PuntuEus Fundazioak, Euskaltel Fundazioa eta Dinahosting-en laguntzarekin batera. Eskola-komunitateari zuzendua dagoen hezkuntza-proiektu eta lehiaketaren helburua webguneak sortzen ikasiz gaitasun digitalen ezagutza sustatzea da. Gainera eduki digitalak euskaraz sortzea ere sustatu nahi da proiektuaren bitartez. 2019-2020 ikasturtean 225 taldek eman dute izena. Guztira ia 700 ikasle aritu dira webgune onenaren…

Gehiago

Kaixomundua.eus lehiaketaren lehenengo edizioa abian da

2019an lehiaketaren pilotoa egin ondoren, Kaixomundua.eus proiektuak aukera lehen edizioa zabaldu du. Hezkuntza zentro guztietako DBHko 1,2,3,4 maila, Batxillerreko eta Lanbide Heziketako ikasleek parte hartu ahal izango dute. Izen-ematea zabalik egongo da martxoaren 29a bitartean. Martxoan, lehiaketan parte hartu nahi duten ikasleek lanak entregatu beharko dituzte, eta maiatzean sarituko dira irabazleak. Kaixomundua.eus hezkuntza-proiektuaren helburua webguneak…

Gehiago

Kaixomundua.eus, gazteen gaitasun-digitalak sustatzeko proiektu pilotua martxan

Kaixomundua-eus hezkuntza-proiektuaren helburua webguneak sortzen ikasiz, gaitasun digitalen ezagutza eskola-komunitatean sustatzea da. Horrez gain, eduki digitalak euskaraz sortzea ere sustatu nahi da. Parte hartzen ari diren ikasleak webgune erreal bat sortzen ari dira praktikan oinarritutako lan motibatzaile baten bidez, eta kontsumitzaile digital izatetik sortzaile digital izatera pasako dira. Gainera, trebakuntza teknologikoa behar duten irakasleen prestakuntza…

Gehiago